Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk pa tālruni 67 503 333 vai e-pastu [email protected].
Kā rīkoties gadījumos, kad:
Iestājusies apdrošinātās personas nāve
Lai pieteiktu apdrošināšanas atlīdzības izmaksu Apdrošinātās personas nāves gadījumā, aizpildiet pieteikumu par apdrošināšanas atlīdzību nāves gadījumā un iesniedziet to kopā ar miršanas apliecību (vai tās notariāli apliecinātu kopiju), medicīnas iestādes izsniegtu detalizētu medicīnisku izziņu, kurā aprakstīta Apdrošinātā nāvi izraisījušas slimības vai cita nāves cēloņa precīza diagnoze, policijas ziņojums (ja policija ir iesaistīta) un Jūsu pases vai ID kartes kopija.
Dokumenti ir jānogādā Kronvalda bulvārī 3-3, Rīgā, LV-1010. Jautājumu gadījumā lūgums sazināties ar INVL Life biroju, zvanot 67 503 333, vai rakstot uz [email protected]
Uzstādīta kritisko slimību diagnoze
Par slimību varat mūs informēt, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tālruni 67 503 333.
Pēc mūsu informēšanas Jums būs jāiesniedz šādi dokumenti mūsu birojā Kronvalda bulvārī 3-3, Rīgā, LV-1010:
Jautājumu gadījumā lūgums sazināties ar INVL Life biroju, zvanot 67 503 333, vai rakstot uz [email protected]
Nelaimes gadījuma rezultātā iestājusies invaliditāte vai trauma
Nelaimes gadījumā, lūdzam, informēt mūs bez kavēšanās, ja iespējams 3 dienu laikā pēc negadījuma, zvanot pa tālruni 67 503 333 vai rakstot uz e-pasta adresi [email protected]
Pēc informēšanas Jums būs jāiesniedz šādi dokumenti mūsu birojā Kronvalda bulvārī 3-3, Rīgā, LV-1010:
Jautājumu gadījumā lūgums sazināties ar INVL Life biroju, zvanot 67 503 333, vai rakstot uz [email protected]